Veel gestelde vragen

1 Betalingen

1.1 IDEAL: Mijn order staat op “wacht op betaling” maar ik heb wel betaald?
Betalingen via iDEAL worden automatisch gekoppeld. Mocht je er zeker van zijn dat je betaling wel gelukt is maar in je account zie je de status nog op "wacht op betaling" staan, neem dan contact op met onze klantenservice.
 
1.2 Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als je betaling via iDEAL, Paypal of Klarna niet is gelukt dan kun je je order opnieuw plaatsen. Wij annuleren de andere order automatisch na enkele uren.

1.3 Ik kan niet via Klarna betalen..
Voor klarna hanteren wij een maximaal bestelbedrag van € 120,- mocht je totale order bedrag hierboven komen dan kun je klarna niet selecteren. 

Als je bestelling via klarna niet lukt of wordt afgekeurd dan ben je niet goed door de check gekomen of je hebt nog een openstaande factuur bij Klarna. Wij hebben hier geen inzicht in. Het beste kun je klarna even bellen om te informeren over de reden.

2 Levering

2.1 Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Woon je in Nederland
Bezorging duurt 15-35 werkdagen voor het geleverd wordt. Levering ook op zaterdag

Woon je in België
Borging duurt 15-35 werkdagen voor het geleverd wordt. Levering ook op zaterdag

2.2 Door wie wordt mijn pakket geleverd?

Alle Nederlandse zendingen worden geleverd door PostNL.

Alle Belgische zendingen worden geleverd door PostNL BE

2.3 Wannner ontvang ik mijn track and trace?

PostNL: Zodra het pakje aankomt in het hoofd depot versturen wij een Email met daarin een track and trace link.

PostNL BE: Zodra het pakje aankomt in Antwerpen versturen wij een Email met daarin een track and trace link.

2.4 Hoelaat komt de bezorger langs?
PostNL geeft je een tijdvak van 2 uur waarin ze verwachten langs te komen. Ze doen ons uiterste best om je pakket binnen die tijd te bezorgen. Ze kunnen je niet precies vertellen hoe laat. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg.
 
PostNL BE: Ze geven je een tijdvak van 2 uur waarin ze verwachten langs te komenZe doen hun uiterste best om je pakket binnen die tijd te bezorgen. Ze kunnen je niet precies vertellen hoe laat. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg.

3 Retourzenden

3.1 Ik heb iets retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Het kan 4 tot 5 werkdagen duren voordat je pakket bij ons aankomt. Daarna zal hij worden gecontroleerd en na goedkeuring maken wij een credit aan. Het tegoedbedrag zal binnen 5 werkdagen op je rekening staan.
3.2 Ik heb iets retour gestuurd, maar mijn geld nog niet terug ontvangen. Hoe komt dit?
Normaal gesproken ontvang je binnen een week na verwerking van retour je geld terug op je rekening. Maar soms ontvang je geen bericht en lijkt het alsof je retour niet bij ons binnen is. Dit is in 99% van de gevallen niet juist. 

Tijdens drukke periodes kan het langer duren voordat je retour verwerkt is. Denk hierbij aan Halloween (oktober) Kerst en Oud en Nieuw (December/Januari) en Carnaval (Februari/Maart). Tijdens deze periodes zijn er extreem veel uitgaande zendingen en dus ook meer retouren. 

De verwerkingstijd bedraagt dan 2 tot 4 weken. Wij doen dan graag een beroep op jullie geduld. We werken hier dan hard aan.
3.3 Naar welk adres kan ik mijn pakket retourneren?

Nederlandse klanten:

Het retourpakket mag verstuurd worden naar KIYOO Royal Brand, Kwikstaartlaan 42, UnitA7262, 3704GS Zeist

De kosten van de retourzending worden eventueel verrekend met uw tegoed. Dit bedraagt maximaal € 4,99. Verpak het goed in en voeg je retourformulier bij.  

Belgische klanten:

Plak de meegeleverde sticker over de huidige sticker en breng deze naar het dichtbijzijnde Bpost kantoor.
De kosten van de retourzending worden eventueel verrekend met uw tegoed. Dit bedraagt maximaal € 7,95.

3.4 Wat als ik een omruiling wil?
Als je een andere maat of product wilt dan doe je het volgende. Je stuurt het product retour. Wij storten het geld terug op je rekening. Je kan zelf de juiste maat opnieuw bestellen en betalen. Wij hebben geen ruilsysteem.